צנרות מומלצות לשיפוץ הבית

ניתן להחליף בקלות את הצינורות בביתכם בחדשים, אך לא מדובר רק בצנרת. זה קשור ללחץ המים ואיך המים זורמים דרכם.

צנרת היא חלק מכריע בפרויקט שיפוץ הבית שלכם, לכן חשוב להשיג את המתאימים לצרכים שלכם.

ישנם סוגים רבים ושונים של צינורות שבהם אתה יכול להשתמש בהתאם למה שאתה רוצה שיהיה בבית שלך ואיזה סוג של לחץ מים אתה צריך.

ישנם סוגים רבים ושונים של צינורות המשמשים בשיפוץ הבית. ישנם צינורות נחושת, פלסטיק ופלדה.

נחושת: נחושת היא מתכת לא ברזלית ששימשה לצנרת מאז ימי קדם. הוא משמש לעתים קרובות בשילוב עם מתכות אחרות כמו פליז וברונזה כדי ליצור מגוון של חומרי צינורות שונים.

פלסטיק: צינורות פלסטיק זמינים באופן נרחב מכיוון שהם זולים וניתן לעצב אותם כמעט בכל צורה או גודל. הם גם קלים וקלים להתקנה. עם זאת, יש להם את החסרון שהם מועדים לדליפות מכיוון שהם לא אטומים היטב לקרקע כמו צנרת פלדה.

פלדה: צנרת פלדה כבדה יותר מפלסטיק אך היא עמידה ועמידה יותר בפני קורוזיה מאשר צנרת פלסטיק. זה גם פחות סביר לדלוף כי זה אטום נגד

צנרת אינסטלציה וביוב הם החלקים הבסיסיים וההכרחיים ביותר בבית. הם עמוד השדרה של כל בית. מערכת אינסטלציה טובה חשובה לכל בית שכן היא מספקת סביבת מגורים נקייה, בטוחה ובריאה עבור דייריו.

אם אתם מחפשים לשפץ את הבית שלכם, אז כדאי לוודא שהתקנתם צנרת וביוב נכונה. להלן רשימה של כמה צינורות מומלצים לשיפוץ הבית:

– צינור נחושת: יש לו מוליכות מעולה ועמידות בחום מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור מערכות חלוקת מים חמים. יש לו גם תכונות עמידות בפני קורוזיה שהופכות אותו לבחירה טובה בסביבות רטובות.

– צינור PVC: צינור זה עשוי מפוליוויניל כלוריד (PVC). יש לו גמישות גבוהה ויכול לעמוד בלחץ גבוה מבלי להישבר או לדלוף.

איזה צנרת הכי מומלצת?

הצינור המומלץ ביותר עבור הבית או העסק שלך הוא צינור ABS. אבל, יש גם אפשרויות אחרות זמינות.

צינור ABS הוא סוג של צינור פלסטיק שנמצא בשימוש עשרות שנים. זה עמיד וקל להתקנה ולתחזוקה. הוא מגיע גם במגוון צבעים כך שהוא יכול להתאים לעיצוב של כל בית.

כשבאים להחליט איזה סוג של צנרת להתקין, האפשרות המומלצת ביותר היא צינור ABS, אך ישנן גם אפשרויות אחרות כמו צינורות נחושת או צנרת PEX

הצנרת המומלצת ביותר לבית שלך הוא זה שהכי נוח לך איתו. ישנם סוגים רבים ושונים של צינורות לבחירה, ולכל סוג יתרונות וחסרונות משלו.

ניתן לסווג צינורות לשני סוגים: פלסטיק ונחושת. צינורות פלסטיק זולים יותר, אך יש להם אורך חיים קצר יותר מצינורות נחושת. צנרת נחושת יקרה יותר מפלסטיק, אך היא מחזיקה מעמד זמן רב יותר מצנרת פלסטיק.

צינורות פלסטיק אינם מומלצים לשימוש באזורים בהם יש לחץ מים קבוע, כמו מקלחות או דוודים מכיוון שהם ידלפו עם הזמן.

מה זה צינור PVC?

הצינור המומלץ ביותר הוא צינור PVC מכיוון שהוא גמיש, עמיד וקל להתקנה.

צינור PVC: צינור זה גמיש, עמיד וקל להתקנה. זה יכול לשמש הן עבור אינסטלציה פנימית וחיצונית.

PEX Pipe: PEX ראשי תיבות של פוליאתילן-קו-פוליאסטר. זהו סוג של פלסטיק עמיד בפני קורוזיה ויכול להתמודד עם לחץ מים גבוה. צינורות PEX הם גם גמישים, מה שהופך אותם לקלים יותר לעבודה מאשר צינורות מתכת.

אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
אולי תאהבו גם: