עצרי מים ושיקום מבנים

בדרך כלל, אנשים חושבים שהם יודעים כל מה שהם צריכים לזכור כשזה מגיע להפסקת מים. עם זאת, רעידות משנה או רעידות נשכחות לעתים קרובות מעוררות אסונות הבאים.

דבר אחד שאנשים יכולים לעשות הוא לבדוק אם מערכות המים הושבתו בעקבות רעידת אדמה. אם לא, ייתכן שהרעידות גרמו לנזק גדול במקומות אחרים. זה לא המקרה עם בניינים אחרים בג'פטאון, אם כי שבהם הייתה תחושה פחותה של פגיעות בקנה מידה גדול יותר, וזה יכול להיות בגלל שיש עוד סט הגנות במקום – מהן ההגנות האלה?

אמצעי זהירות פיזיים שונים יכולים להבטיח שבניינים יישארו מוגנים מפני אסונות טבע פוטנציאליים, כמו גם מחסומים מעשה ידי אדם שעוצרים מים להציף שבילים פנימה והחוצה, כגון קירות תמך וסולמות, אשר ממזערים את ההצפה העירונית.

עצירת מים היא נקודת השפל שבה יש לבניין שירותים, מטבח או שירותים. מטרתו היא שיהיה מקום שבו מים יכולים להתנקז מהם בבטחה מבלי להציף את שאר הבניין.

סעיף זה עוסק כיצד בני אדם זקוקים לעצירת מים מוחלטת כדי להיות בטוחים. בעיית אינסטלציה עלולה לגרום למים עומדים לזרום לכל מקום באותו אזור שמפעיל לחץ על מקומות עדינים כמו קירות ואריחים ושעות נוספות ישחקו אותם ויפגעו גם ברצפה עד שלא יישאר דבר.

אינסטלטור עשה זאת בעצמך בבית צריך להתקין את האביזרים שלו או שלה עם מרזב במעלה הגבעה, אם הם לא תמיד יש שם מישהו בחוץ שהם שוכרים לעשות את זה עבור המעשה שנעשה כמו שצריך. כאשר חוסר זהירות ועצלנות מצטברים בהשלמה עם הזמן והדלפות הולכות

ביקורים מתמידים של לקוחות ובדיקות בעקבות הפסקת שריפה או מים עלולים להפריע למנהלי נכסים לשחזר את הבניינים שלהם במהירות האפשרית. כשהם חמושים בזה, אפשר היה לסלוח ללקוחות על כך שהם חושבים שהכל מבולגן לחלוטין וההמתנה לעבודה הסופית היא רק תרגיל חסר תוחלת.

חברות ניהול נכסים משתמשות בכלים שונים על מנת להשלים הערכות לאחר הנזק, כגון הערכות עלויות, החזרי מס ודרישות תאימות לקוד. אם זה לא מספיק, גם לשמאי ביטוח תהיה לרוב הזכות לבקר בכל נכס המכוסה בפוליסה שלהם.

כאשר זורקים מים לקרקע, עלול לקרות שהמים חודרים לחלק כלשהו של המבנה. כאשר זה מתרחש, ייתכן שלא מדובר בדליפת מים מכיוון שבמקרה כזה המים היו רוויים את כל מה שמתחת לחלק הנגוע יחד עם כל ריהוט או מכונות. במקרים כאלו יש לדווח על כך כסדק ביסוד וצריך לעשות משהו בנידון.

לכן, כאשר דליפת מים נעצרת מגיעה למקומות חיצוניים, היא עלולה לחדור לתוך מבנים (גגות, ניקוזים). שימור מבנים ועצירת נזילות היא בין הבעיות הנפוצות כיום בחברה שלנו. במצבים כאלה שבהם כבר הבחינו שיש נזילה או קיבלו הודעה בהודעת אזהרה לא רצויה, יש להקפיד לא לערבב מוצרים בעת תיקון הנזילות שלהם כדי לא להפוך את התיקון שלהם פחות יעיל

מבנים רבים שעוברים שיקום צריכים לפעמים להיות עצירת מים להגנתם. חלק זה של התהליך יכול לאפשר את המשך השיקום על ידי סגירת גישה לפנים הבניין לפני שהוא פורק לחלוטין והסרה מאתר בנייה לא בטוח.

אזורים שבהם מנוצלים לעתים קרובות עצירות מים הם כאשר הם נעשים תוך כדי הסרת אסבסט, במהלך הפחתת נזקי שריפה או שיטפונות, מסגור פירי מעליות, או בחללים רבים אחרים שבהם אין צורך בגישה על משטח הרצפה לאחר בנייה.

הסיבה העיקרית לנזקי מים של מבנים היא נזילות שהתגלו במהלך עצירות המים. זיהוי מקור וחומרת הנזילה הוא קשה, אך עם יותר ויותר טכנולוגיות זמינות, איתור הנזילות הפך להרבה יותר קל.

לדוגמה, חברות רבות כמו ZipLeakCheck השקיעו בטכנולוגיה יקרה שיכולה לזהות כל מיני דליפות בבניין. בעזרת טכנולוגיה זו, בעלי נכסים יכולים לתכנן ולבצע את התיקונים הדרושים לפני שאסון ממשי יכה אותם.

אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
אולי תאהבו גם: