כיצד פותחים סתימה בבית?

ניתן להשתמש בבוכנה כדי לפתוח סתימה בשירותים. עדיף לשטוף את האסלה לפני השימוש בבוכנה.

אתה יכול גם להשתמש בדלי ובבוכנה, או שאתה יכול להשתמש במקדחה ובביט מקדחה כדי לפתוח את הביוב, אך שימו לב ששיטות אלו אינן מומלצות אם אינכם יודעים מה אתם עושים.

אם יש לכם סתימה בבית, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לאתר אותה. לאחר מכן כדאי להבין כיצד לפתוח את הסתימה כדי שתוכל להשתמש בשירותים או במקלחת ללא כל בעיה.

אם יש לך אסלה חסומה, עליך להשתמש בבוכנה או לשטוף את האסלה במים. אם יש לך כיור חסום, מלא את הכיור במים ושפך אותו לביוב באמצעות דלי או כד. אם יש לכם אמבטיה חסומה, שפכו לתוכה מים רותחים והניחו לה לשבת 5 דקות לפני שתנקז אותה. ואם לבית שלך יש פתח בקו הביוב, מלא את האמבט שלך במים חמים ותן לו לשבת 5 דקות לפני שתנקז אותו.

ישנן דרכים רבות ושונות לפתוח סתימה בבית. השיטות הנפוצות ביותר כוללות שימוש בבוכנה או שימוש בבוכנה לאסלה. זה קריטי שתשתמש בכלי הנכון כדי לפתוח את החסימה, אחרת אתה עלול לגרום לנזק נוסף.

כיצד לפתוח סתימה בבית:

– השתמש בבוכנת שירותים.

– השתמש בידיים ובאצבעותיך כדי להסיר סתימה מהצינור עם מים זורמים דרכו.

– אם אף אחת מהשיטות הללו לא עובדת, התקשר לעזרה מהשרברב או מחברת ניקוי הביוב שלך.

פתיחת סתימה בבית היא אף פעם לא קלה. זה יכול להיגרם מכל דבר, החל מאסלה סתומה ועד לניקוז סתום. החדשות הטובות הן שיש הרבה דרכים לפתוח סתימה בבית.

פתיחת סתימה בשירותים: כדי לפתוח סתימה בשירותים יש לשטוף תחילה את האסלה ולאחר מכן לשפוך מים חמים לקערה. אם זה לא עובד, שפכו מים רותחים לביוב ואחריהם חומץ וסודה לשתייה.

פתיחת סתימה באמבטיה

שפכו מים רותחים לביוב ואחריהם חומץ וסודה לשתייה ולאחר מכן שפכו מעליו מים קרים כדי לדלל אותם.

אם אתם מחפשים דרך לפתוח סתימה בביתכם, אל תנסו לעשות זאת בעצמכם. במקום זאת, עליך להתקשר לאינסטלטור מקצועי שיוכל לעזור לך בבעיה.

אם אתם מחפשים איך לפתוח סתימה בבית, יש כמה שלבים פשוטים שיכולים לעזור. קודם כל וודאו שהמים סגורים והמתינו לפחות שעה לפני שמנסים להסיר את הסתימה. שנית, מצא פתח של הצינור או הניקוז שבו נמצאת הסתימה והשתמש בבוכנה כדי לשבור כל לכלוך או פסולת שחוסמים אותו. לבסוף, אתר פתח נוסף של הצינור או הניקוז והשתמש בנחש כשראשו מוכנס לקצה אחד שלו וזנבו מוכנס לקצה השני שלו כדי להסיר כל

אם יש לך סתימה מתמשכת בשירותים, באמבטיה או בכיור, אתה יכול להשתמש בבוכנה כדי לפתוח את הצינור. אם זה לא עובד, אולי תצטרך לקרוא לאינסטלטור.

אם אתם חווים סתימת ביוב בבית, ישנם מספר דברים שתוכלו לנסות לפני שמתקשרים לאינסטלטור. אתה יכול להשתמש בבוכנה כדי לפתוח את הצינור אם הוא לא עובד. אתה יכול גם לנסות לשפוך מים רותחים לתוך הניקוז הסתום ולהשתמש בנחש כדי לפנות כל פסולת.

כאשר יש סתימה באסלה, ניתן להשתמש בבוכנה כדי לפתוח אותה. כאשר יש סתימה בביוב, ניתן להשתמש בבוכנה כדי לפתוח אותה. כאשר יש סתימה בחדר האמבטיה, ניתן להשתמש בבוכנה כדי לפתוח אותה.

אחת הדרכים הנפוצות ביותר לפתוח את צינורות הביוב או הניקוז של הבית שלך היא באמצעות בוכנה. עם זאת, אם אין לך כזה בבית והאפשרות היחידה שלך היא להתקשר לשירותי חירום, הנה כמה דברים שעשויים לעזור:

  1. דלי (מלא במים)
  2.  ספוג גדול
  3. מגבת כלים

אם אתם מחפשים דרכים לפתוח סתימה בבית, הנה רשימת טיפים שיעזרו לכם:

– אם הסתימה נמצאת בשירותים שלך, ודאו שהיא סתום במים. אם לא, נסה להסיר את המכסה ולהסיר שיער או פסולת אחרת מהפנים של האסלה.

– אם הסתימה היא בכיור האמבטיה שלך, נסה לפתוח את כל הברזים בבת אחת ואז להזרים עליו מעט מים חמים. זה אמור לעזור לשחרר כל סתימה.

כדי לפתוח סתימה בבית תזדקק לבוכנה. ישנן דרכים רבות להשתמש בבוכנה, אך הדרך הנפוצה ביותר היא לדחוף אותה לניקוז ולאחר מכן למשוך אותה חזרה החוצה.

כאשר אתה מנסה לפתוח סתימה בביוב או בשירותים, אתה יכול להשתמש בבוכנה על ידי דחיפתה לביוב ומשיכתה חזרה החוצה. זה יעזור לדחוף מים ולבטל את חסימת המערכת שלך.

אהבתם את המאמר? שתפו!
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest
אולי תאהבו גם: